Κατά την μεταποίηση του χώρου φόρτωσης τοποθετήθηκε πόρτα (τύπου θαλάμου) στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου για την σωστή μεταφορά αίματος (πλάσμα) σε θερμοκρασίες βαθειάς κατάψυξης, από την εταιρία "BVPlast".
Εγκαταστάθηκε ψυκτικό μηχάνημα της εταιρίας Carrier (μοντέλο: Xarios 300) με κίνηση από τον κινητήρα του αυτοκινήτου και επιπλέον εξωτερική παροχή ρεύματος 380V.
Στο εσωτερικό της καμπίνας τοποθετήθηκε καταγραφικό μηχάνημα θερμοκρασιών σε ειδικά κατασκευασμένη βάση, επενδυμένη με μοκέτα, στο ράφι της οροφής.
Εγκαταστάθηκε ψυκτικό μηχάνημα της εταιρίας Carrier (μοντέλο: Xarios 300) με κίνηση από τον κινητήρα του αυτοκινήτου και επιπλέον εξωτερική παροχή ρεύματος 380V.
Στο εσωτερικό της καμπίνας τοποθετήθηκε καταγραφικό μηχάνημα θερμοκρασιών σε ειδικά κατασκευασμένη βάση, επενδυμένη με μοκέτα, στο ράφι της οροφής.
Φωτογραφίες
View the embedded image gallery online at:
https://www.garbounisbros.gr/el/our-job-2/vehicle-reconstractions/fiat/fiatdoblo.html#sigProGalleria4eb07a6c9a
https://www.garbounisbros.gr/el/our-job-2/vehicle-reconstractions/fiat/fiatdoblo.html#sigProGalleria4eb07a6c9a